Minden eddigi rekordot túlszárnyaltak a novemberi egyéni befizetések!
Az idei év több szempontból is áttörésnek számít. Egyrészt folytatódott a sok éve tartó tendencia és a 2017-es novemberi befizetések ismét túlszárnyalták a megelőző évit. Másrészt – és ez külön öröm számunkra – az egyéni befizetések részaránya meghaladta a 84%-ot, ami azt mutatja, hogy a Patika-csoport tagsága felmérte, hogy az öngondoskodás egyáltalán nem luxus, hanem a család jóllétének a kulcsa.
Tempós életet él? Közben ne feledkezzen meg a későbbi évek anyagi biztonságáról se!
A Patika-csoport két nyugdíjkasszája, a Tempo és Tradíció decemberben befizetési akcióval lepi meg tagjait: a tagdíjból csak az első 30 ezer forintot terheli a szokásos 5%-os működési költséglevonás, e felett a teljes befizetés az egyéni számla egyenlegét gyarapítja.
Cafeteriaszámtan, amellyel mindenki jól jár
A szocho csökkentése javítja a vállalatok munkaerőpiaci helyzetét, ha a megtakarítást bérfejlesztésre fordítják. A 19,5%-ra mérsékelt munkáltatói közteherből eredő alacsonyabb cafeteriaadó pedig szintén a cégek versenyképességét fokozza: felmérések szerint a jól összeállított juttatási csomag munkaerővonzó és -megtartó hatású lehet.
Íme egy módszer, hogy nagyobb örömet okozzon dolgozóinak a „pulykapénz”
A munkateljesítményhez kötött prémium, bónusz, valamint a jogszabályban előírt bér, bérpótlék és egyéb bérjellegű kifizetés nem váltható ki béren kívüli juttatásokkal, az úgynevezett „pulykapénz” viszont igen. Az egyes meghatározott juttatások körébe tartozó célokra szinte kivétel nélkül adhat a munkáltató pénzt év végén.
Kaló Zoltán: „A helyzet kulcsa a megelőzés és egészségfejlesztés”
Az egészségpénztárak és magánbiztosítások rendszerét tovább kell fejleszteni Magyarországon, melynek egyik kulcsa az volna, hogy a fizetéshez kapcsolódó cafeteria rendszerében növekedjen az ilyen jellegű kifizetésékhez kapcsolódó kedvezmények mértéke a többi opcióhoz képest.
Egyre több helyen lehet újpilléres patikakártyával fizetni
2017 első tíz hónapjában a megelőző évhez képest közel 40 százalékkal többször vették igénybe az egészségpénztári szolgáltatásokat a Patika-csoport tagjai. A költések több mint 96 százaléka POS terminálon keresztül történt, a készpénzes számlák aránya egyre kisebb szeletet képvisel.
Még több aktuális információért iratkozzon fel havi hírlevelünkre!
Kövessen minket a Facebookon!