Ellenőrizze, hogy meddig érvényes az újpilléres patikakártyája! (2017.07.01)
Tagjaink, amikor belépnek, átvehetik a patikakártyájukat, amely plasztik segítségével könnyedén és biztonságosan költhetik az egészségpénztári egyenlegüket szerződött szolgáltatói partnereinknél. Az elfogadóhelyek listája és a kiadott kártyák száma is napról napra bővül.

A fő és a társkártyák is négy évig érvényesek, a lejáratkor – ahogyan azt a bankkártyájánál is megszokta – automatikusan cseréljük és az új kártyát postázzuk a belépéskor megadott, vagy azóta bejelentett címére. (Amennyiben a postázási címe megváltozott, és ezt elmulasztotta jelezni felénk, kérjük, tegye meg kényelemesen az interneten az online ügyintézési felületünkön itt.)

A Patika-csoport egészségpénztáraiban a tagot nem terheli éves kártyadíj, csupán a kártyacseréért számítunk fel négyévente 1 000 forintot. Ezt az összeget a gyártás megrendelésekor automatikusan levonjuk az egyenlegéből – itt ellenőrizhetik aktuális egyenlegüket – és postázzuk az új kártyáját, amelyet így a korábbi kártya lejárata előtt kézhez kap annak érdekében, hogy a pénztár szolgáltatásait folyamatosan igénybe tudja venni.

A régi kártya a kártyán feltüntetett hónap utolsó napjának 2400 órájáig érvényes attól függetlenül, hogy az munka- vagy ünnepnap. A fordulónapon a régi kártya automatikusan érvényét veszti, míg az új kártya aktiválódik. Kérjük, hogy az inaktív patikakártyáját semmisítse meg (legegyszerűbb ollóval kettévágni).

Amennyiben nem érkezett meg Önhöz az új patikakártyája, kérjük, keressen meg minket! Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét első munkanapján 800-2000 között, egyéb munkanapokon 800-1800 óra között várja hívását a 06-1-210-9790-es telefonszámon, de állunk szíves rendelkezésére az ugyfelszolgalat@ujpiller.hu internetes címen is.

Új magánrendelő az Új Pillér elfogadóhelyei között

 

<< VISSZA