Az átlépés menete

Javasoljuk, hogy először létesítsen az Új Pillérnél tagsági jogviszonyt, ezzel egy időben függessze fel a meglévő egészségpénztárba történő munkáltatói befizetést. Csak amikor már a dolgozók új kártyája kiosztásra került, érdemes elindítani az átlépés folyamatát.

Felhívjuk figyelmét, hogy az átlépés, melyet az Új Pillér intéz, több hónapot is igénybe vehet, de ezzel a kombinált módszerrel munkavállalói egyetlen napra sem maradnak egészségpénztári tagság nélkül.

A belépéssel kombinált átlépés folyamata:

  1. Munkáltatói szerződés megkötése
    A munkáltatói szerződés 7. pontjában a munkáltatói hozzájárulás pontos összegének megadása (fix összeg vagy a bruttó bér meghatározott százaléka, illetve „Cafeteria” rendszer esetében a választott legmagasabb tagdíjat kell feltüntetni). A szerződés aláírása után 2 eredeti példány megküldése az Új Pillér részére.
     
  2. A beléptetett tagok adatainak átadása
    A beléptetett tagok adatainak átadása az Új Pillér által megadott formátum szerint. Az adatok visszajuttatása az adminisztracio@ujpiller.hu címre.
     
  3. Az első munkáltatói utalás
    A belépés folytatásához az első alkalommal minimálisan 10 000 Ft/fő összeget kell átutalni (természetesen lehet ennél több). Új Pillér bankszámlaszáma: CIB 10700024-43040607-51100005. Az átutalás megjegyzés rovatába kérjük feltüntetni: „…… fő munkáltatói hozzájárulása”.
    A megküldött személyre szóló „bevallás-minta” jóváhagyása esetén, a bevallást vissza kell juttatni az Új Pillér Egészségpénztár részére (adminisztracio@ujpiller.hu címre).
     
  4. Az újpilléres kártyagyártás
    Amint a fent leírt 1-3 pont teljesül, azaz megérkezik a Pénztárhoz a munkáltatói szerződés, tagi adatformátum és az első utalás, megindul a kártyagyártás. A legyártott kártyák beérkezése után minden pénztártag részére az Új Pillér Egészségpénztár összeállít külön-külön egy személyre szabott „belépési csomag”-ot (2 példány belépési nyilatkozat, kártya, kártyaelfogadóhely-füzet, társkártya-igénylőlap).
     
  5. Az újpilléres kártya osztás (előzetes Munkáltatói egyeztetés után)
    Az előre előkészített egyéni belépési nyilatkozatok a pénztártag általi aláírása. (Aláírás után a sárga példány a tagé, a fehér példány pedig a Pénztáré.)
    Társkártya-igények összegyűjtése. Igény esetén az egyénileg vállalt tagdíj megadása.
    Új pénztári szolgáltatók iránti igények összegyűjtése.
     
  6. A továbbiakban felmerülő havi feladatok
    A választott havi tagdíj átutalása az Új Pillér bankszámlájára.
    A havi bevallás eljuttatása az Új Pillér részére (adminisztracio@ujpiller.hu). Amennyiben a havi utalásoknál nincs változás, abban az esetben nem szükséges bevallást küldeni; ilyenkor kérjük az átutalási megbízáson a következőt feltüntetni: „NINCS VÁLTOZÁS + 4 jegyű munkáltatói kód”.


Szükséges letölthető dokumentumok:
Munkáltatói szerződés
Tagi adatformátum

 
Találkozunk a Facebook-on!