Miért érdemes?

Az egészségpénztárba fizetett munkáltatói tagdíj-kiegészítés a kompenzációs csomag részeként erősíti a felelős munkáltatói márkát, miközben az egészséges és elégedett munkavállalók révén hozzájárul a vállalat termelékenységének növekedéséhez. Nem kell többé azon bosszankodnia, hogy munkavállalója egy egyszerű vizsgálat miatt egész napra elkéredzkedik, hiszen újpilléres patikakártyával az általa választott magán egészségügyi szolgáltatónál, előre egyeztetett időpontban vehet részt a vizsgálaton.

Az újpilléres patikakártya legfontosabb előnye, hogy munkavállalói és családja egészségügyi kiadásait egyszerűen, kényelmesen, árkedvezménnyel finanszírozza. Mindezt egy olyan független pénztárnál, amely bizonyítottan ügyel a tagok pénzére, folyamatosan bővül és fejlődik.

Érvek a céges Új Pillér tagság mellett

  • A munkáltatói gondoskodás pozitív hatással van az egyéni öngondoskodásra is, hiszen motiválja a pénztártagokat, hogy maguk is takarékoskodjanak az egészségük érdekében. Az egészséges munkavállalók pedig lojálisabbak és motiváltabbak.
     
  • Az újpilléres patikakártyát elfogadó szolgáltatói hálózat rendkívül dinamikusan bővül. Országosan 11 ezer helyen – szinte valamennyi gyógyszertárban, magán egészségügyi ellátónál és gyógyászati segédeszköz-boltban – költhető a patikás vagy újpilléres megtakarítás. Önsegélyező pénztárként is működik az Új Pillér, aminek köszönhetően új szolgáltatások – például a gyermek születéséhez kapcsolódó ellátás, a közüzemi díjak, a lakáscélú jelzáloghitel törlesztése vagy az idősgondozás – is finanszírozhatók a pénztári befizetésből.
     
  • Folyamatosan bővül az online intézhető ügyek köre, ami gyorsítja a munkáltatói ügyintézést és tehermentesíti a HR osztály munkatársait: a pénztártagok a honlapunkon ellenőrizhetik egyenlegüket, a törvényi lehetőségekhez igazodva intézhetik pénztári ügyeiket, legutóbbi fejlesztésünknek köszönhetően pedig márciustól online bankkártyás fizetéssel is feltölthetik számlájukat.
     
  • Személyes ügyintézővel, éves kontrolling jelentéssel és egyéb adminisztrációs terhet csökkentő szolgáltatásokkal tesszük könnyebbé a béren kívüli juttatás biztosítását.
     
  • Átlagon felüli az ügyintézés gyorsasága, az ügyfélszolgálati munkatársaink felkészültsége és kedvessége. Büszkék vagyunk rá, hogy a 2016 augusztusában végzett ügyfél-elégedettségi felmérésünk során patikás és újpilléres munkáltatói tagjaink is az ötfokú skálán 4,5 felett pontozták a Patika-csoport munkáját.
     
  • Munkáltatóink gyorsan és átlátható módon juthatnak információhoz, amely birtokában a munkatársaik és azok családja egészsége érdekében mindig optimális – adómegtakarítást és munkavállalói elégedettséget eredményező – döntést hozhatják. Prioritás számunkra a kommunikációs csatornáink fejlesztése és az ügyfélélmény növelése.
     
  • A megtakarítások biztonságáról és hozamáról Magyarország vezető független befektetési szolgáltatója, a Concorde Alapkezelő Zrt. gondoskodik, amely társaság 2016-ban az év befektetési szolgáltatója és az év legnagyobb forgalmú részvénykereskedő cége címet is elnyerte.
 
Találkozunk a Facebook-on!